Jak możemy Ci dziś pomóc?

Problemy z Iphone

Utworzył(-a): Activy Pomoc

Zmodyfikowano dnia: śr, 14 Lip, 2021 at 12:58 PM


Czasami trasa zapisywana na telefonie Apple może nie trafić do naszego systemu w całości. Zwykle ma to związek z działającym na tych telefonach systemowym mechanizmem oszczędzania baterii. 

By uniknąć takich sytuacji konieczne jest wyłączenie opcji oszczędzania baterii - nie jest to trudne :) Na panelu sterowania wystarczy kliknąć w ikonkę baterii, a następnie odznaczyć opcję "Tryb niskiego zużycia energii" u góry ekranu. 


Sporadycznie zdarza się, że nawet mimo wyłączenia trybu oszczędzania baterii aplikacja Activy zostanie automatycznie wyłączona. Dzieje się tak wtedy, gdy na Twoim telefonie działa zbyt dużo aplikacji jednocześnie (np. zapisujesz trasę w Stravie, Activy i fabrycznej aplikacji Apple). Przy wysokich obciążeniach telefon wyłącza tę, która zużywa najwięcej baterii i zdarza się, że jest nią właśnie Activy. Jeżeli masz w zwyczaju zapisywać trasę w kilku aplikacjach, sprawdź czy nie mógłbyś skorzystać z możliwości automatycznej integracji z Activy. 


A po rozwiązaniu problemów zapraszamy do treningu :)


A
Activy is the author of this solution article.

Czy ta odpowiedź była pomocna? Tak Nie

Wyślij opinię
Przykro nam, że nie byliśmy w stanie pomóc. Pomóż ulepszyć ten artykuł i prześlij swoją opinię.

Contact us