Jak możemy Ci dziś pomóc?

Problemy z Xiaomi

Utworzył(-a): Activy Pomoc

Zmodyfikowano dnia: czw, 15 Lip, 2021 at 11:55 AM


Czasami telefony Xiaomi mogą sprawiać kłopoty użytkownikom aplikacji sportowych. Czy zdarzyło Ci się, że dłuższa trasa nie została zapisana, a aplikacja Activy wyłączyła się w trakcie aktywności?

 

Problem nie leży po stronie aplikacji Activy, a systemu w telefonach Xiaomi, który w celu zaoszczędzenia baterii może automatycznie wyłączyć zapis trasy w Activy. 

W zdecydowanej większości przypadków wystarczy jednak tylko zmiana ustawień w telefonie, by móc bez przeszkód zapisywać nawet najdłuższe dystanse na telefonie Xiaomi. 

W zależności od wersji systemu, zalecamy wszystkie możliwe z poniższych działań:

1. Po uruchomieniu aplikacji otwórz pasek zadań (“kwadrat” na dolnym pasku). Następnie naciśnij i przytrzymaj widok Activy i kliknij w ikonę kłódki, by zablokować Activy na pasku zadań. 

2. Wejdź w ustawienia telefonu do działu Aplikacje (opcje zaawansowane) i włącz wszystkie pozwolenia dla Activy dotyczące użycia energii/baterii lub działania w tle lub po zgaszeniu ekranu. W każdym systemie ustawienia wyglądają trochę inaczej, poniżej proponowane rozwiązanie:

Ustawienia > Aplikacje > Zainstalowane Aplikacje > Znajdź na liście Activy > Oszczędzanie energii > Bez ograniczeń

3. Nadaj aplikacji uprawnienia do korzystania z sygnału GPS: Ustawienia > Aplikacje > Zainstalowane Aplikacje > Znajdź na liście Activy > Uprawnienia aplikacji > zaznacz uprawnienia

Nawet tak znane aplikacje sportowe jak Strava, z dziesiątkami milionów użytkowników, również nie mogą obronić sportowców przed drapieżnymi urządzeniami Xiaomi.  Najbardziej aktualne rozwiązania możesz zawsze sprawdzić na anglojęzycznej stronie poświęconej temu problemowi pod adresem:https://dontkillmyapp.com/xiaomi 

A
Activy is the author of this solution article.

Czy ta odpowiedź była pomocna? Tak Nie

Wyślij opinię
Przykro nam, że nie byliśmy w stanie pomóc. Pomóż ulepszyć ten artykuł i prześlij swoją opinię.

Contact us