Jak możemy Ci dziś pomóc?

Ograniczenie w synchronizacji tras

Utworzył(-a): Activy Pomoc

Zmodyfikowano dnia: śr, 17 Lip, 2019 at 10:40 AM


Doceniamy zarejestrowaną pracę Twoich nóg i chcemy chronić społeczność Activy przed nadużyciami. Dlatego wprowadziliśmy kilka ograniczeń.

Nie są importowane trasy:

- wpisane manualnie bez użycia GPS lub wgrane z pliku .GPX

- edytowane ręcznie (np. zmiana dystansu lub rodzaju aktywności)

- zapisane jako aktywność inna niż “bike” (np. bieganie, e-bike)


Pamiętaj także, że w pierwszej kolejności musisz pobrać aktywności z zegarka do aplikacji Garmin Connect, a dopiero później zostaną one przesłane do Activy.


A
Activy is the author of this solution article.

Czy ta odpowiedź była pomocna? Tak Nie

Wyślij opinię
Przykro nam, że nie byliśmy w stanie pomóc. Pomóż ulepszyć ten artykuł i prześlij swoją opinię.

Skontaktuj się z nami