Jak możemy Ci dziś pomóc?

Problem z XIAOMI

Utworzył(-a): Activy Pomoc

Zmodyfikowano dnia: wt, 8 Wrz, 2020 at 11:54 AM


Życie użytkowników telefonów XIAOMI potrafi nie być łatwe. Zdarzyło Ci się, że dłuższa trasa nie została zapisana, a aplikacja Activy wyłączyła się w trakcie aktywności?

Niestety problem nie leży po stronie aplikacji Activy, a systemu w telefonach Xiaomi, może wyłączyć aplikację niwelując nasze wysiłki. Choć nie w każdym przypadku.

Nawet tak znane aplikacje sportowe jak Strava i Endomondo, z dziesiątkami milionów użytkowników, również nie mogą obronić sportowców przed drapieżnymi urządzeniami Xiaomi. Zachęcamy również do zapoznania się z artykułem na stronie dontkillmyapp – https://dontkillmyapp.com/xiaomi ;)

Poniżej kilka naszych rozwiązań, które powinny zadziałać na większości urządzeń.


ROZWIĄZANIE 1 - zmiana ustawień w telefonie

W zależności od wersji systemu, zalecamy jedno z 3 działań:

1. Wyszukaj w ustawieniach telefonu pozycję "aplikacje chronione" i włącz ochronę dla Activy.

2. Wejdź w ustawienia telefonu do działu Aplikacje (opcje zaawansowane) i włącz wszystkie pozwolenia dla Activy dotyczące użycia energii/baterii lub działania w tle lub po zgaszeniu ekranu. W każdym systemie ustawienia wyglądają trochę inaczej, poniżej rozwiązania:

Ustawienia > Aplikacje > Zainstalowane Aplikacje > Znajdź na liście Activy > Oszczędzanie energii > Bez ograniczeń


3. Nadaj aplikacji uprawnienia do korzystania z sygnału GPS: Ustawienia > Aplikacje > Zainstalowane Aplikacje > Znajdź na liście Activy > Uprawnienia aplikacji > zaznacz uprawnienia




A
Activy is the author of this solution article.

Czy ta odpowiedź była pomocna? Tak Nie

Wyślij opinię
Przykro nam, że nie byliśmy w stanie pomóc. Pomóż ulepszyć ten artykuł i prześlij swoją opinię.

Contact us