Jak możemy Ci dziś pomóc?

Podstawowe informacje

Utworzone przez Activy Pomoc

Zmodyfikowano dnia: wt, 18 Cze, 2019 at 4:30 PM


Activy może być zainstalowana na telefonach, które mają system operacyjny Android w wersji 5.0 lub wyższej lub IOS w wersji 11.0 lub wyższej. Jednak występują telefony, w których często zdarzają się problemy z sygnałem GPS lub systemem operacyjnym w całości. Te modele nie pozwalają Activy poprawnie pobierać sygnału GPS. Często wyłączają aplikację w trakcie aktywności lub nie są w stanie odebrać sygnału GPS. Sprawdź jak rozwiązać te problemy na telefonach marki HUAWEI (https://activyapp.freshdesk.com/support/solutions/folders/42000104141

Dodatkowo, niżej wymienione telefony nie są wspierane przez Activy:

  • Wiko Rainbow

  • Samsung Galaxy Ace 3

  • Samsung Galaxy Express 2

Przy używaniu niżej wymienionych telefonów często zdarzają się problemy, które powodują wyłączanie aplikacji lub złe pobieranie danych GPS:

  • Huawei Nova and Nova+

  • Huawei P8 and P8 Lite

  • Huawei G7 and G7 Plus

  • Huawei Mate 7, Mate S, Mate 8, and Mate 9

  • Huawei Honor 4C, Honor 6, Honor 6 Plus, and Honor 7

  • Huawei P9, P9 Plus, and P9 Lite


A
Activy is the author of this solution article.

Czy ta odpowiedź była pomocna? Tak Nie

Wyślij opinię
Przykro nam, że nie byliśmy w stanie pomóc. Pomóż ulepszyć ten artykuł i prześlij swoją opinię.

Skontaktuj się z nami