Jak możemy Ci dziś pomóc?

Podstawowe informacje

Utworzył(-a): Activy Pomoc

Zmodyfikowano dnia: śr, 2 Wrz, 2020 at 3:44 PM


Activy może być zainstalowana na telefonach, które mają system operacyjny Android w wersji 5.0 lub wyższej lub IOS w wersji 11.0 lub wyższej. Jednak występują telefony, w których często zdarzają się problemy z sygnałem GPS lub systemem operacyjnym w całości. Te modele nie pozwalają Activy poprawnie pobierać sygnału GPS. Często wyłączają aplikację w trakcie aktywności lub nie są w stanie odebrać sygnału GPS. Sprawdź jak rozwiązać te problemy na telefonach marki HUAWEI (https://activyapp.freshdesk.com/support/solutions/folders/42000104141

Dodatkowo, niżej wymienione telefony nie są wspierane przez Activy:

  • Wiko Rainbow

  • Samsung Galaxy Ace 3

  • Samsung Galaxy Express 2

Przy używaniu niżej wymienionych marek telefonów często zdarzają się problemy, które powodują wyłączanie aplikacji lub złe pobieranie danych GPS:

  • Huawei 

  • Xiaomi

  • Caterpillar

A
Activy is the author of this solution article.

Czy ta odpowiedź była pomocna? Tak Nie

Wyślij opinię
Przykro nam, że nie byliśmy w stanie pomóc. Pomóż ulepszyć ten artykuł i prześlij swoją opinię.

Contact us