Jak możemy Ci dziś pomóc?

Znane rozwiązania dla Huawei

Utworzył(-a): Activy Pomoc

Zmodyfikowano dnia: wt, 8 Wrz, 2020 at 11:52 AM


Życie użytkowników telefonów HUAWEI potrafi nie być łatwe. Zdarzyło Ci się, że dłuższa trasa nie została zapisana, a aplikacja Activy wyłączyła się w trakcie zapisu aktywności?

Niestety problem nie leży po stronie aplikacji Activy, a systemu w telefonach Huawei, który po 40-60 minutach od startu trasy może wyłączyć aplikację niwelując nasze wysiłki. Choć nie w każdym przypadku.

Nawet tak znane aplikacje sportowe jak Strava i Endomondo, z dziesiątkami milionów użytkowników, również nie mogą obronić rowerzystów przed drapieżnymi urządzeniami Huawei  - przeczytaj rozwiązania od specjalistów dontkillmyapp - https://dontkillmyapp.com/huawei ;)

Poniżej kilka naszych rozwiązań, które powinny zadziałać na większości urządzeń.


ROZWIĄZANIE 1 - zmiana ustawień w telefonie

W zależności od wersji systemu, zalecamy jedno z 4 działań:

1. Wyszukaj w ustawieniach telefonu pozycję "aplikacje chronione" i włącz ochronę dla Activy (głównie dla Huawei P8 i P8 Lite).

2. Wejdź w ustawienia telefonu do działu Aplikacje (opcje zaawansowane) i włącz wszystkie pozwolenia dla Activy dotyczące użycia energii/baterii lub działania w tle lub po zgaszeniu ekranu. W każdym systemie ustawienia wyglądają trochę inaczej, poniżej rozwiązania dla:


Android 8 i 9: Ustawienia -> Aplikacje i powiadomienia -> Aplikacje -> Activy -> Bateria -> Uruchamianie -> Przełączenie zarządzania automatycznego na ręczne - pozwala to na działanie aplikacji w tle



Android 6: Ustawienia -> Aplikacje i powiadomienia -> Aplikacje -> Activy -> Bateria -> Wyłączenie "Zamknij po zablokowaniu ekranu"


 

3. Poszukaj opcji dotyczących ignorowania optymalizacji lub oszczędzania energii/baterii i włącz pozwolenia dla Activy

4. Za każdym razem gdy korzystasz z aplikacji, na ekranie głównym z paska dolnego kliknij kwadrat (widok działających aplikacji) i potem aplikację Activy przeciągnij do dołu i kiedy pojawi się przy niej ikona kłódki - zaznacz ją.

ROZWIĄZANIE 2 - zapis na innym telefonie

Jeśli mamy taką możliwość, możemy skorzystać z Activy na innym telefonie. Wtedy prosimy pamiętaj by nie mieć zainstalowanej i zalogowanej aplikacji jednocześnie na 2 telefonach.

Jeśli Twoja trasa jednak zapisała się, ale masz problem z jej niską dokładnością lub urwaniem jej części - zajrzyj do postu o GPS.


A
Activy is the author of this solution article.

Czy ta odpowiedź była pomocna? Tak Nie

Wyślij opinię
Przykro nam, że nie byliśmy w stanie pomóc. Pomóż ulepszyć ten artykuł i prześlij swoją opinię.

Contact us