Jak możemy Ci dziś pomóc?

Ograniczenie w synchronizacji tras

Utworzył(-a): Activy Pomoc

Zmodyfikowano dnia: wt, 8 Wrz, 2020 at 12:09 PM


Doceniamy zarejestrowaną pracę Twoich nóg i chcemy chronić społeczność Activy przed nadużyciami. Dlatego wprowadziliśmy kilka ograniczeń.

Nie są importowane trasy:

- wpisane manualnie bez użycia GPS lub wgrane z pliku .GPX

- edytowane ręcznie (np. zmiana dystansu lub rodzaju aktywności)

- zapisane jako aktywność inna niż “cycling” i "running" (np. e-bike)

Jeśli jednak Twoja trasa nie została zaimportowana, sprawdź czy konta są połączone wchodząc na Strava.com (My Profile > Settings > My Apps).

Synchronizacja może być też zablokowana przez rozszerzoną ochronę prywatności w ustawieniach Twojego konta Stravy.

A
Activy is the author of this solution article.

Czy ta odpowiedź była pomocna? Tak Nie

Wyślij opinię
Przykro nam, że nie byliśmy w stanie pomóc. Pomóż ulepszyć ten artykuł i prześlij swoją opinię.

Contact us