Jak możemy Ci dziś pomóc?

Ograniczenie w synchronizacji tras

Utworzone przez Activy Pomoc

Zmodyfikowano dnia: śr, 17 Lip, 2019 at 10:38 AM


Doceniamy zarejestrowaną pracę Twoich nóg i chcemy chronić społeczność Activy przed nadużyciami. Dlatego wprowadziliśmy kilka ograniczeń.

Nie są importowane trasy:

- wpisane manualnie bez użycia GPS lub wgrane z pliku .GPX

- edytowane ręcznie (np. zmiana dystansu lub rodzaju aktywności)

- zapisane jako aktywność inna niż “cycling” (np. bieganie, e-bike)


Jeśli jednak Twoja trasa nie została zaimportowana, sprawdź czy konta są połączone wchodząc na Strava.com (My Profile > Settings > My Apps).

Synchronizacja może być też zablokowana przez rozszerzoną ochronę prywatności w ustawieniach Twojego konta Stravy.

A
Activy is the author of this solution article.

Czy ta odpowiedź była pomocna? Tak Nie

Wyślij opinię
Przykro nam, że nie byliśmy w stanie pomóc. Pomóż ulepszyć ten artykuł i prześlij swoją opinię.

Skontaktuj się z nami