Możesz zbierać kroki w Activy poprzez swoją opaskę sportową Xiaomi. Swojego urządzenia nie połączysz bezpośrednio z Activy, ale z pomocą przyjdzie nam tu aplikacja Google FIT dla telefonów z Android lub Apple Health dla iPhone.
Połączenie Xiaomi przez Google Fit
Aplikacją dedykowaną opaskom Xiaomi jest Zepp Life. Możesz połączyć swoje konto Zepp Life z Twoim kontem Google w Google Fit. A następnie połączyć Google Fit z Activy.
Połącz Zepp Life z Google Fit:
Jeśli nie masz zainstalowanej aplikacji Google Fit zrób to przed wykonaniem poniższych kroków. Aplikację Google Fit pobierzesz ze Sklepy Play TUTAJ. Po instalacji połącz w niej swoje konto Google.
- Otwórz aplikację Zepp Life i wybierz “Profil” w dolnym menu
- Następnie wybierze “Dodaj Konta” i w kolejnym ekranie “Google Fit”
- Aplikacja poprosi Cię o autoryzację dla konta Google, które używasz w Google Fit. Jeśli masz więcej niż dwa konta Google, pamiętaj aby wybrać to, które widoczne jest w aplikacji Google Fit.
- Następnie połącz konto Activy z kontem w Google Fit. O tym jak dokonać połączenia przeczytasz TUTAJ.
Połączenie Xiaomi przez Apple Health
W bardzo podobny sposób możesz połączyć Zepp Life z Apple Health, aby przesyłać kroki do Activy.
- Otwórz aplikację Zepp Life i wybierz “Profil” w dolnym menu
- Następnie wybierze “Dodaj Konta” i w kolejnym ekranie “Zdrowie”
- Nadaj aplikacji Zepp Life dostęp do wszystkich danych i kliknij ‘Pozwól’
- Na końcu powinien wyświetlić się ekran z instrukcją, jak nadać dostęp do danych z poziomu Apple Health. Jeśli jednak postąpiłeś zgodnie z naszą instrukcją, to nie musisz nic zmieniać 😉
Czy Activy będzie pobierać dane z Zepp Life w czasie rzeczywistym?
Kroki przesyłają się do Activy za każdym razem, gdy otwierasz aplikację. Aplikacja otrzymuje dane z 3 ostatnich dni.
W celu upewnienia się, że kroki zostały zsynchronizowane, kliknij ikonę odświeżenia na ekranie głównym. Pamiętaj, aby na bieżąco synchronizować kroki z zegarków poprzez połączenie Bluetooth z telefonem.
Pamiętaj też, że kroki pobierane są do Activy z Google Fit a nie bezpośrednio z Zepp Life. Jeśli liczba kroków między Zepp Life a Activy się nie zgadza, upewnij się czy zgadza się z Google Fit.
Podczas włączenia aplikacji Activy synchronizują się kroki tylko z 3 dni - z dnia obecnego i dwóch dni poprzedzających. Dlatego warto zaglądać do wyzwania w aplikacji. Jeżeli Activy nie zostało przez Ciebie włączone od 4 dni, to kroki za czwarty dzień nie zostaną przesłane. Pozwala to na bieżące śledzenie rankingów i uniknięcie sytuacji, w której użytkowników nagle integruje kroki za 30 dni wstecz.