Doceniamy każdy prawdziwie wykonany wysiłek, a jednocześnie chcemy chronić społeczność Activy przed nadużyciami. Dlatego konieczne są pewne ograniczenia.
Nie są importowane aktywności:
- Wykonane przed momentem połączenia kont
- Wpisane manualnie bez użycia GPS lub wgrane z pliku .GPX
- Edytowane ręcznie (np. zmiana dystansu lub rodzaju aktywności)
Nikt nie chciałby aby nagle jeden gracz zsynchronizował aktywności z wielu dni i nagle pojawił się wysoko w rankingach. To psuje zabawę.
Takie aktywności byłyby trudne do zweryfikowania i dawałby furtkę na zabawę wbrew zasadom fair play. Nie dotyczy to dyscyplin z kategorii “ćwiczenia”.
Niestety aplikacje połączone nie przekazują do Activy takich informacji w odpowiedni sposób. Jeśli chcesz usunąć błędna aktywność, możesz to zrobić w aplikacji Activy. Jeśli potrzebujesz ją edytować, napisz do nas na contact@activy.pl
Nie odłączaj kont jeśli aktywności nie pojawiają się
Aktywności synchronizują się automatycznie. Trwa to od kilku sekund do godziny i nie ma na to reguły. Dlatego jeśli aktywność nie pojawia się od razu, nie odłączaj konta i po prostu poczekaj. Odłaczając konta ryzykujesz utratę synchronizacji tej aktywności.
Co jeśli jednak długo nie działa synchronizacja?
Jeśli jednak Twoja trasa nie została zaimportowana, sprawdź w aplikacji połączonej czy połączenie z Activy jest nadal aktywne. Takie informacje znajdziesz w odpowiednich ustawieniach.
W razie problemów napisz do nas na contact@activy.pl